ترند ایکس

ترند ایکس

جذاب ترین ها و جدید ترین ها را از ما بخواهید.
ترند ایکس

ترند ایکس

جذاب ترین ها و جدید ترین ها را از ما بخواهید.

10 بازی فوق العاده اندروید که حتما باید امتحان کنید


زمانی که سیستم عامل اندروید منتشر شد شاید کمتر کسی فکر میکرد که به یکی از محبوب ترین پلتفرم های بازی تبدیل شود. با پیشرفت روز افزون سخت افزار های موبایل امروزه بخش زیادی از کاربرد موبایل های به بازی کردن اختصاص داده میشود. حتی افرادی که به اصطلاح گیمر نیستند هم یک یا دو بازی برای زمان فراغت در گوشی خود نصب میکنند.اگر به گوگل پلی استور سر بزنیم متوجه تنوع باور نکردنی بازی ها میشویم  اما خب به دلیل محدودیت زمانی نمی توان تمام این بازی ها را امتحان کرد. امروز در ترند ایکس 10 بازی جذاب اندروید را که قطعا ارزش امتحان کردن دارند را همراه با لینک دانلود به شما عزیزان معرفی میکنیم .

 

لیست بازی هایی که در ادامه با هم برسی خواهیم کرد:


  1. Black desert mobile
  2. Extraordinary ones
  3. FIFA Soccer
  4. team fight tactics 
  5. Sky children of the light
  6. Eclipse Isle
  7. Mario kart tour
  8. Fortnite
  9. Marvel super war
  10. Critical Ops




black desert mobile



black desert mobile بازی اکشن ، انلاین  و جهان باز در سبک  Massively Multiplayer Online Role-Playing Game) MMORPG) است. 

در ابتدای بازی ، بازیکن ها کاراکتر خود را از بین 5 نژاد Warrior، Ranger ، Witch ،Giant و Valkyrie انتخاب میکنند. بعد نوبت شخصی سازی کاراکتر میرسد که شما با انتخاب های بسیار زیادی مواجه می شوید بعد تکمیل کاراکتر خود وارد دنیای این بازی می شوید.خوش بختانه بازی بخش اموزشی بسیار خوبی برای تازه وارد ها طراحی کرده که پیشنهاد می شود از آن استفاده کنید.



این بازی فوق العاده جذاب و سرگرم کننده است اما می توان انتقاد هایی نیز به آن کرد. زمانی که شما زوم می کنید جزئیات بسیار زیبا هستند مخصوصا در نبرد ها اما زمانی که زوم اوت می کنید از کیفیت این جزئیات کم می شود و بافت ها زیبا به نظر نمی رسند. حتی زمان لود شدن بازی نیز بالا می رود و بازی کند میشود پس این بازی فوق العاده است اما بدون زوم اوت کردن . اگر از این چند مورد بگذریم black desert mobile تجربه خوبی است. بازی انلاینی با دانجن های متفاوت ، بخش pvp (پلیر در مقابل پلیر) ،مهارت های متفاوت برای نبرد، سلاح ها ، زره ها و منابع مختلف ، ماموریت هایی که میتوانید با کمک دوستان خود انهارا انجام دهید و . . . که قطعا شما را سرگرم خواهد کرد.

این بازی قابلیت جنگ اتوماتیک را نیز دارد که البته آن را به شما توصیه نمی کنم . اگر میخواهید در نبرد های سخت برنده باشید باید در اطراف میدان جنگ مانور بدهید و با استراتژی و عاقلانه حملات خود را انجام دهید.


حجم روی دستگاه : 3.2 GB

اندروید مورد نیاز : 5 و بالا تر



Extraordinary ones



بازی انلاین 5 به 5 با تم انیمه که شما را مهو جذابیتش خواهد کرد. این بازی در سبک Multiplayer online battle arena)، MOBA)  است و قطعا بازی های زیادی در این سبک وجود دارند اما Extraordinary ones   ویژگی های منحصر به فرد خود را دارد و همین ویژگی ها به شما حس تازه ای میدهد که بازی را سرگرم کننده میکند.

در ابتدای بازی برای افراد مبتدی مسیر های انحرافی بسته می شوند تا به مسیر درست بروید و به اولین برج برای دفاع برسید. 



این بازی قهرمان های زیادی را در اختیار قرار میدهد و هر هفته تعداد این قهرمانان بیشتر میشود.یکی  ازنکات مثبت این بازی همین زیاد بودن تعداد کاراکتر هاست که باعث میشود بازی خسته کننده نشود. این قهرمان ها سبک های مختلفی نیز دارند (مثل جانگلر ، ساپورت و ..) و باید آنها را بر اساس سبکی که میخواهید بازی کنید انتخاب کنید.این بازی دارای بخش رنک و بخش بازی عادی (non-ranked) و همچنین بازی در برابر هوش مصنوعی است که نوع اخر بیشتر برای تمرین و شناخت بهتر قهرمانان جدید استفاده می شود.


حجم روی دستگاه : 2.74 GB

اندروید مورد نیاز : 5 و بالا تر



FIFA Soccer



فوتبال یکی از محبوب ترین و جذاب ترین ورزش های جهان  است چه چیزی بهتر از اینکه روی گوشی اندروید خود آن را تجربه کنید.اگر طرفدار فوتبال هستید این بازی را از دست ندهید.با  17 هزار بازیکن واقعی و 650 تیم، FIFA Soccer شمارا حسابی سرگرم خواهد کرد. بازی را نصب و اجرا کنید، تیم اختصاصی خود را بسازید و با بهترین تیم های جهان وارد رقابت شوید.

از نکات جالب بازی گرافیک فوق العاده آن است که با این حجم نسبتا کم فوق العاده است.



حجم روی دستگاه : 1.3 GB 

اندروید مورد نیاز : 6 و بالا تر



teamfight tactics



بهترین استراتژی را برای اعزام هیرو های خود انتخاب کنید تا برنده شوید . teamfight tactics یا به اصطلاح TFT بازی استراتژیکی است که توسط Riot Games تولید و منتشر شده. این بازی اسپین آف بازی لیگ اف لجندز است و در ابتدا به صورت یک گیم مود برای بازی لیگ اف لجند منتشر شد و اما حالا بازی مستقلی برای اندروید و ios است. این بازی کراس پلتفرم است یعنی بازیکنان روی هرسیستمی  (اندروید ، ios یا رایانه) می توانند با یک دیگر بازی کنند.


حجم روی دستگاه : 580 MB 

اندروید مورد نیاز : 7 و بالا تر



Sky children of the light



سرزمین آسمانی: فرزندان نور بازی جدید و خوش ساخت در سبک نقش آفرینی است . این بازی بسیار جذاب و متفاوت است و با طراحی های شگفت انگیزی که دارد قطعا به شما تجربه جدیدی را ارائه خواهد داد . جزئیات دقیق این بازی شما را به یاد بازی های کنسولی خواهد انداخت.

Sky children of the light در بخش داستانی  نیز قوی عمل کرده است. شما به عنوان قهرمان بازی و فرزند نور  وظیفه دارید در یک سرزمین رویایی بالای ابر ها ستاره ها را که به دلیل یک نفرین مرموز ناپدید شده اند بازگردانید و راز این نفرین را پیدا کنید. این بازی جهان باز است و این موضوع سرزمین آسمانی: فرزندان نور را جذاب تر میکند. 


 

Sky children of the light در زمان کمی که از انتشارش می گذرد توانسته امتیاز 4.7 از 5 را در گوگل پلی از سوی پلیر ها دریافت کند که فوق العاده است. گیم پلی روان و سرگرم کننده ،گرافیک بی نظیر ، ماجراجویی در 7 قلمرو مختلف، امکان طراحی دقیق کاراکتر، صداگذاری جذاب و امکان ارتباط بین بازیکن ها این بازی را از همه نظر بی نظیر و پرطرفدار کرده است پیشنهاد میکنم حتما آن را امتحان کنید.


حجم روی دستگاه : 1 تا 2 GB 

اندروید مورد نیاز : 8 و بالا تر



Eclipse Isle



Eclipse Isle اولین بازی بتل رویال با کاراکتر های انیمه است و با اینکه امروز رقیب های زیادی در مارکت دارد، تجربه ای لذت بخش را در اختیار شما خواهد گذاشت. از بین هیرو های مختلف هیرو خود را پیدا کنید با سلاح ، تجهیزات و سنگ های جادویی انها را قوی تر کنید و رقیب های خود را در میدان جنگ شکست دهید. هر هیرو مهارت ها و استعداد های منحصر به فرد خود را دارد. در زمین بازی اسب های زیادی وجود دارد که با انها میتوانید در نقشه جا به جا شوید و دشمنان خود را غافلگیر کنید. اگر به بازی های بتل رویال علاقه دارید یا از بازی های بتل رویال شوتر خسته شده اید حتما Eclipse Isle را امتحان کنید.


حجم روی دستگاه : 800 MB

اندروید مورد نیاز : 4.3 و بالا تر



مطالب مرتبط

بازی های انلاین اندروید : میتونی بزرگ ترین سلول بشی؟

برسی و معرفی agar و چند بازی مشابه


Mario kart tour



Mario kart tour بازی فوق العاده شرکت Nintendo در سبک مسابقه ای است که به تازگی بخش آنلاین به آن اضافه شده. با انتخاب کاراکتر خود از بین کاراکتر های خاطره انگیز ماریو وارد یک رقابت آنلاین و هیجان انگیز با بازیکنان دیگر شوید. بازی سه روش مختلف برای کنترل ماشین کارتینگ در اختیار بازیکن ها قرار میدهد که هر سه روش بسیار روان طراحی شدند و بر اساس سلیقه خود می توانید یکی را انتخاب کنید.مود های متفاوتی برای بازی وجود دارد یا به بیانی دیگر شما می توانید در مسابقات مختلفی با قوانین متفاوت شرکت کنید. ستاره ها و سکه ها را جمع کنید چالش ها را پشت سر بگذارید و با جمع کردن کارت ها ،کاراکتر و ماشین خود را ارتقا دهید. این بازی کاملا انلاین است و برای ورود به آن ممکن است به تغییر ای پی نیاز داشته باشید. 



محیط بازی های ماریو بسیار عالی به صورت سه بعدی در Mario kart tour پیاده سازی شده و قطعا شما از گرافیک زیبا و جزئیات آن لذت خواهید برد. صداگذاری و واکنش های شخصیت ها بسیار روان انجام گرفته و موسیقی بازی به شما انرژی خواهد داد . نینتندو تقریبا هر یکی دو ماه برای بازی آپدیت هایی در نظر می گیرد و همین موضوع نمی گذارد بازی هیجان خود را از دست بدهد. Mario kart tour هم اکنون بیش از 50 میلیون دانلود در گوگل پلی دارد و نمره 4.1 از 5 را از طرف کاربران دریافت کرده است. پیشنهاد میکنم این بازی را حتما امتحان کنید.

حجم روی دستگاه : 130 MB
اندروید مورد نیاز : 4.4 و بالا تر



Fortnite



فورتنایت از محبوب ترین، معروف ترین و جذاب ترین بازی های اکشن بتل رویال دنیاست که ابتدا برای کنسول ها و رایانه های خانگی منتشر شد و حالا میتوانید روی گوشی هوشمند خود نیز آن را بازی کنید. 100 نفر در یک جزیره گیر کرده اند و دایره هر لحظه تنگ تر میشود با سلاح هایی که پیدا میکنید از خود دفاع کنید دشمنان را شکست دهید و اخرین فرد زنده میدان نبرد شوید. این ها تعریف مود بتل رویال بازی فورتنایت بود اما شما میتوانید مود های جذاب دیگر را هم امتحان کنید.زمین بازی قسمت های متفاوتی دارد و هر قسمت از نظر لوت با دیگر مکان ها متفاوت است، سعی کنید بهترین مکان را مطابق سلیقه خود پیدا کنید.



گرافیک فانتزی بازی فوق العاده است و توجه هنرمندانه ای به جزئیات شده که از همان ابتدا متوجه آن خواهید شد. صداگذاری بازی نیز کاملا هماهنگ است و در کل بازی بسیار روان طراحی شده است و قطعا شما را سرگرم خواهد کرد همچنین اپیک گیمز برای فورتنایت هر هفته رویداد های جدیدی ارائه میدهد که بازی را جذاب تر می کنند .برای اجرای این بازی گوشی هوشمند شما باید سخت افزار قوی داشته باشد.


حداقل سیستم مورد نیاز:
پردازنده 64 بیتی Arm64  ،  رم 4gb یا بالا تر  و پردازنده پرافیکی Adreno 530 یا قوی تر، Mali-G71 MP20, Mali-G72 MP12 یا قوی تر

حجم روی دستگاه : 7.4 GB
اندروید مورد نیاز : 8  و بالا تر



Marvel super war



مارول نبرد بزرگ یکی دیگر از عناوین بازی های اندروید مارول است. سبک این بازی MOBA (مثل بازی Extraordinary ones) است. این بازی استراتژی خوش ساخت، توسط کمپانی مطرح و با سابقه NetEase ساخته شده است. در Marvel super war در نقش قهرمان های مارول در یک بازی 5 به 5، با دیگر قهرمانان مبارزه می کنید. این قهرمانان فقط انتقام جویان نیستند و قهرمان هایی از مردان ایکس هم در این بازی حضور دارند . بازی از گرافیک بسیار زیبا و صداگذاری قوی برخوردار است که لذت بازی کردن را دو چندان میکند.



چه چیزی مارول نبرد بزرگ را جذاب تر میکند ؟ نکته منفی در مورد بازی های این سبک pay to win بودن انهاست که Marvel super war از این نظر متفاوت است به این معنی که بازیکن ها برای پیشرفت در بازی باید به مهارت های خود تکیه کنند و با پرداخت پول و خرید سکه نمیتوان به سادگی بازیکن های دیگر را شکست داد. کنترل روان Marvel super war باعث میشود شما از انجام این بازی خسته نشوید.همین حالا از لینک زیر میتوانید بازی را دانلود کنید و با دوستان خود بازی کنید.


حجم روی دستگاه : 1.2 GB

اندروید مورد نیاز : 4.1 و بالا تر




Critical Ops



Critical Ops بازی انلاین اول شخص سه بعدی اندرویدی است که حتما باید امتحان کنید. بازی دارای بخش رنک است که در آن به صورت 5 به 5 با رقیبان خود به مبارزه می پردازید و همچنین بخش های غیر رنک جذاب و متفاوتی نیز وجود دارد. اگر به بازی هایی در سبک کانتر علاقه دارید حتما باید این بازی را امتحان کنید. یکی از مهم ترین مشکلات این بازی ها کنترل سخت آنهاست اما می توان گفت Critical Ops  در این موضوع موفق عمل کرده و بازی کنترل بسیار روان و راحتی دارد. بازی به هیچ عنوان pay to win نیست و بازیکنان با خرید سکه فقط طرح تفنگ های مختلف را میکیرند که تاثیری در مهارت انها ندارد همچنین به صورت رایگان نیز بازیکن ها میتوانند با جمع کردن سکه هایی که بازی به آنها میدهد اسکین گان های مختلف را بگیرند. گرافیک بازی بسیار خوب و متعادل طراحی شده است به این صورت که شما حتی در گوشی های هوشمند با سخت افزار های متوسط نیز می توانید آن را بدون مشکل اجرا کنید و همچنین صداگذاری بازی زیبا و واقع گرایانه ساخته شده است.



بازی های شوتر چه اول شخص و چه سوم شخص، همواره با چیتر مواجه بوده اند. عده ای با استفاده از نرم افزار های هک عملا به سادگی برنده بازی میشوند و بازی را برای دیگران غیر ممکن میکنند. Critical Ops همیشه با این افراد به شدت برخورد کرده و در آپدیت های جدید سیستم آنتی چیت (ضد هک) از قبل هم قوی تر شده است. مپ های متفاوت و تفنگ های متعدد و مختلفی که انها را با توجه به موقعیت بازی و استراتژی خود در آن راند می توانید انتخاب کنید جذابیت این بازی را بیشتر کرده. به شما توصیه میکنم بازی را از لینک زیر و به صورت مستقیم از گوگل پلی دانلود و نصب کنید. همچنین حالا که این مطلب را برای شما عزیزان می نویسم برای ورود به این بازی نیازی به تغییر ای پی نیست که خود نکته ای مثبت برای داشتن پینگ پایدار و بازی بدون لگ می باشد.


حجم روی دستگاه : 700 MB

اندروید مورد نیاز : 4.4 و بالا تر




در این لیست ده تایی قصد داشتیم بازی هایی که کمتر شناخته شدند و ارزش بازی کردن را دارند به شما عزیزان معرفی کنیم.

اگر از تجربه بازی دیگری لذت برده اید حتما در نظرات با ما به اشتراک بگذارید. سپاس از همراهی شما با ترند ایکس 



نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد