ترند ایکس

ترند ایکس

جذاب ترین ها و جدید ترین ها را از ما بخواهید.
ترند ایکس

ترند ایکس

جذاب ترین ها و جدید ترین ها را از ما بخواهید.

بازی های انلاین اندروید : میتونی بزرگ ترین سلول بشی؟



با پیشرفت دنیای گیم و موبایل ، بازی های موبایل بخش جدایی ناپذیری از زندگی ما شدن !

در این پست  چهار بازی انلاین فوق العاده  و  سرگرم کننده اندروید را به شما عزیزان معرفی میکنیم

که سبک تقریبا مشابهی با هم دارن. 

با ما همراه باشید  



بازی اول خلاصه بگم غول این سبکه ! agar بازی فوق العاده زیبا و معتاد کننده شرکت Miniclip است که میلیون ها پلیر از سراسر دنیا دارد.

این بازی را میتوانید علاوه بر موبایل روی مرورگر کامپیوتر خودتون بازی کنید . کافی است به سایت  agar.io  بروید.

  از خوبی ها این بازی میشه به اسکین های زیاد و زیبا، تعداد زیاد بازیکن ها و گیم مود های متفاوت اشاره کرد. می توانید با استفاده از گیم مود پارتی با دوستان خود بازی کنید اما این بازی قسمتی برای لیست دوستان ندارد. 

برای انجام این بازی به اینترنت خوب و پایدار نیاز دارید هرچند از قسمت تنظیمات بازی میتوانید سرور مورد نظر خود را انتخاب کنید و ببینید چه سروری برای شما مناسب تر است . معمولا سرور های اروپا و ترکیه بهترین پینگ را به شما میدهند.


بازی را به عنوان یک سلول کوچک شروع میکنید و باید بزرگ ترین سلول شوید. در یک لحظه می توانید از اشتباهات حریفانتان استفاده کنید یا با یک حرکت اشتباه خودتان خورده شوید ! blob یک بازی انلاین اکشن برای اندروید است . اگر دنبال یک بازی سرگرم کننده و پر برخورد هستید blob گذینه خوبی است. اسکین های متفاوت و زیبای این بازی و گیم پلی روان آن شمارا ساعت ها سرگرم خواهد کرد. 


اگر  فکر می کنید  Nebulous.io هم بازی مشابه با agar و blob است یا حتی کپی انهاست! سخت در اشتباهید.

نقطه هارا بخورید به سلول های کوچک تر حمله کنید با پرتال ها در مپ جا به جا شوید و بزرگ ترین سلول شوید.

Nebulous.io بر خلاف دیگر رقبای خود دارای امکانات منحصر به فردی است . در Nebulous.io میتوانید دوستان خود را به لیست دوستان اصافه کنید در کلن های مختلف عضو شوید در تورنومنت ها شرکت کنید و از بیش از 500 اسکین بازی لذت ببرید همچنین مود های بازی انقدر زیاد هستند که تعجب خواهید کرد.

یکی دیگر از خوبی های Nebulous.io نسبت به دیگر بازی های این سبک قابلیت بازی کردن آفلاین است پیشنهاد میکنم به هیچ عنوان تجربه این بازی را از دست ندهید.


بازی اخر diep.io  و از کمپانی miniclip و سازندگان agar است . در این بازی به جای سلول شما یک تانک هستید که هرچه نقطه های بیشتری بزنید یا دشمن های بیشتری را منهدم کنید لول شما بالا می رود و میتوتنید تانک خود را قوی تر کنید . از نکات جالب این بازی می توان به شیوه اپگرید کردن تانک ها اشاره کرد که با اپگرید کردن قدرت های متفاوت میتوانید به ده ها تانک کاملا متفاوت تبدیل شوید. تیر بزنید و زنده بمانید!

 از خوبی های این بازی می توتن به گیم مود های متفاوت و جذاب، روش های متفاوت بازی و تانک های متفاوت اشاره کرد. این بازی را هم مانند agar.io می توانید بر روی مرورگر خود بازی کنید diep.io


نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد