ترند ایکس

ترند ایکس

جذاب ترین ها و جدید ترین ها را از ما بخواهید.
ترند ایکس

ترند ایکس

جذاب ترین ها و جدید ترین ها را از ما بخواهید.

تست آنلاین : شما باید در کدام شهر سکونت کنید؟



شما در چه شهری باید زندگی می کردید؟

دلتان یک تست انلاین سرگرم کننده میخواهد یا می خواهید بدانید چه شهری مناسب شماست ؟  تست های آنلاین این روز ها طرفداران زیادی دارند . بی دلیل هم نیست، با این نوع تست ها می توانید شخصیت خود را بهتر بشناسید ، استعداد خود را شناسایی کنید یا بدانید چه دوستانی برای شما بهترند و در ضمن انجام آنها کاملا سرگرم شوید .با ما همراه باشید تا چند تست آنلاین جالب را به شما معرفی کنیم که به این سوال پاسخ میدهد که: شما باید در کدام شهر سکونت کنید؟ در ادامه با ما همراه باشید.

 

قطعا برای شما هم اتفاق افتاده است که حوصله تان سررفته باشد و ندانید در اوقات فراغت خود چه کاری انجام دهید. برنامه خاصی ندارید و نمیخواهید چیزی بخوانید یا تلویزیون نگاه کنید. خب انجام تست های آنلاین سرگرم کننده می تواند گذینه خوبی باشد ! محل زندگی ای، که حس خوبی به شما بدهد بر همه چیز تاثیر مثبت می گذارد. تحقیقات نشان داده اند تاثیر محل زندگی بر شخصیت و سلامتی جسمی و روحی افرادبیشتر از چیزی است  که عموما تصور می شود. با انجام این تست ها هم می توانید سرگرم شوید هم بهترین مکان، براساس شخصیت شما برای زندگی کردن را بدانید.




تست سایت a real me


این آزمون به شما توصیه می کند که در کجای زمین باید زندگی کنید. از شما سوالاتی پرسیده میشود که با پاسخ به آنها ، کشوری که برای شما خوب است نمایش داده میشود. از ویژگی های فوق العاده این آزمون فارسی بودن آن است چه از این بهتر که به زبان خودمان تست بدهیم و سوالات را بهتر درک کنیم. درست است که این آزمون ها بیشتر برای سرگرمی هستند اما اطلاعات استفاده شده برای این تست کاملا معتبر هستند. پس پیشنهادی که این تست برای محل زندگی  ، به شما می کند چندان بی ربط هم نیست. این آزمون را انجام دادم و به من فرانسه را پیشنهاد کرد.


ورود به آزمون



آزمون جادویی



این آزمون شهری که مناسب شماست را بر اساس شخصیتتان برسی میکند و به شما معرفی میکند. اگر میخواهید بدانید زندگی در چه شهری شمارا خوشحال میکند حتما چند دقیقه زمان بگذارید و به سوالات این تست پاسخ دهید و آنرا را امتحان کنید. این آزمون به زبان انگلیسی است.


ورود به آزمون





این تست ها به شما می گوید که اگر در امریکا زندگی میکردید بهترین شهر برای سکونت شما کدام است. سوالات این تست ها شخصیت شما را ارزیابی و بر این اساس مناسب ترین شهر برای شما را پیدا میکنند. بهترین شهر برای شما کدام است حتما در قسمت نظرات با ما به اشتراک بگذارید.


تست اول   ورود به تست 

تست دوم   ورود به تست



خب حالا که تست ها را انجام دادید در قسمت نظرات بگویید چه شهری به شما پیشنهاد شد ؟ و همچنین نظر شما راجع به این گونه تست ها چیست؟ بیشتر جنبه سرگرمی دارند یا می توان تا حدودی به آنها اعتماد کرد؟ اگر این تست ها به نظرتان جالب بودند انها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.


نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد