ترند ایکس

ترند ایکس

جذاب ترین ها و جدید ترین ها را از ما بخواهید.
ترند ایکس

ترند ایکس

جذاب ترین ها و جدید ترین ها را از ما بخواهید.

فصل 6 سریال پیکی بلایندرز (تاریخ انتشار، بازیگران ، داستان) peaky blinders

فصل ششم سریال پیکی بلایندرز در چه تاریخی پخش میشود؟ بازیگران فصل ششم پیکی بلایندرز چه کسانی هستند؟ داستان فصل 6 پیکی بلایندرز به چه سمتی می رود؟  اینها سوالاتی هستند که فکر ما طرفداران سریال PEAKY BLINDERS را بدجور مشغول کرده اند، در این پست انها را برسی خواهیم کرد.


peaky blinders توماس شلبی پیکی بلایندرز


فصل پنجم پیکی بلایندرز فصل پر فراز و نشیبی بود اما قسمت پایانی ما را شوکه ، با علامت سوال های زیادی رها کرد. لحظه ای که توماس اسلحه را روی سر خود گذاشت و میخواست خودش را بکشد. پس بی معطلی ببینیم چه خبر از توماس شلبی و پیکی بلایندرز !

  ادامه مطلب ...

10 چیز که فقط طرفداران کتاب های هری پاتر در مورد دراکو مالفوی میدانند


دراکو مالفوی یکی از اصلی ترین کاراکتر های این مجموعه طلایی و رقیب هری پاتر است اما طرفداران کتاب چه جزییاتی در مورد او میدانند که دوستداران فیلم نمی دانند ؟



هرچه شخصیت های هری پاتر پیش می روند ،دراکو مالفوی بیشتر خودش را به عنوان شخصیت منفی نشان میدهد. اگر چه مثل والدمورت یک قاتل خونسرد نیست، مثل بلاتریکس دیوانه نیست و مثل امبریج تنفر برانگیز نیست اما هنوز هم شخصیت منفی است !

او تقریبا همه را در هاگوارتز اذیت میکند ، ثروت و خانواده خود را به رخ دیگران میکشد و خودش را بالا تر از دیگران می بیند.

تام فلن در نقش دراکو مالفوی بازی درخشانی از خود نشان داد اما فکت هایی در مورد دراکو وجود دارد که فقط کسانی که خوره کتاب های هری پاتر هستند از آنها با خبر اند .

 

ادامه مطلب ...

گیم اف ترونز : چرا اژدها جان اسنو را نکشت؟



در پایان فصل 8 گیم اف ترونز دیدیم که اژدها بعد از مرگ دنریس تخت آهنین را به اتش کشید اما چرا به جان اسنو آسیب نزد ؟
جان اسنو تصمیم میگیرد دنریس تارگرین را به قتل برساند چرا اژدها در عوض جان اسنو را نمیکشد 

انتقاد های زیادی به فصل اخر گیم اف ترونز از طرف دوستداران این سریال وارد شد و شاید مهم ترین دلیل این انتقاد ها چرخش عجیب داستان سریال و تبدیل کردن یکی از دو قهرمان اصلی سریال به ملکه دیوانه باشد که واقعا هم جای انتقاد دارد !

با ما همراه باشید 

 

ادامه مطلب ...