ترند ایکس

ترند ایکس

جذاب ترین ها و جدید ترین ها را از ما بخواهید.
ترند ایکس

ترند ایکس

جذاب ترین ها و جدید ترین ها را از ما بخواهید.

فصل 6 سریال پیکی بلایندرز (تاریخ انتشار، بازیگران ، داستان) peaky blinders

فصل ششم سریال پیکی بلایندرز در چه تاریخی پخش میشود؟ بازیگران فصل ششم پیکی بلایندرز چه کسانی هستند؟ داستان فصل 6 پیکی بلایندرز به چه سمتی می رود؟  اینها سوالاتی هستند که فکر ما طرفداران سریال PEAKY BLINDERS را بدجور مشغول کرده اند، در این پست انها را برسی خواهیم کرد.


peaky blinders توماس شلبی پیکی بلایندرز


فصل پنجم پیکی بلایندرز فصل پر فراز و نشیبی بود اما قسمت پایانی ما را شوکه ، با علامت سوال های زیادی رها کرد. لحظه ای که توماس اسلحه را روی سر خود گذاشت و میخواست خودش را بکشد. پس بی معطلی ببینیم چه خبر از توماس شلبی و پیکی بلایندرز !

 


موضوعاتی که باهم برسی خواهیم کرد :

  • تاریخ پخش فصل ششم پیکی بلایندرز
  • تعداد قسمت های فصل ششم پیکی بلایندرز
  • اسم اپیزود اول پیکی بلایندرز
  • آیا فصل 6 فصل آخر است؟
  • کارگردان فصل ششم پیکی بلایندرز
  • بازیگران فصل ششم پیکی بلایندرز
  • هیتلر در پیکی بلایندرز
  • دیوید بکام در فصل ششم پیکی بلایندرز 
  • درگیری توماس شلبی و پالی گری


peaky blinders توماس شلبی پیکی بلایندرز


فصل ششم سریال پیکی بلایندرز چه زمانی پخش می شود؟


طبق زمانبندی که برای فصل ششم انجام شده بود قرار بود فیلم براداری در ابتدای سال 2020 آغاز شود و احتمال می رفت که فصل ششم در ابتدای سال 2021 پخش شود اما BBC، سازندگان سریال پیکی بلایندرز، از توقف فیلمبرداری فصل ششم در ماه مارس به دلیل شیوع ویروس کرونا خبر دادند و اعلام کردند که تا ماه های آینده امکان فیلم برداری وجود ندارد . هرچند کارگردان سریال ،آنتونی برن گفته بود : در اولین فرصت فیلمبرداری را دوباره آغاز خواهیم کرد.

با اتفاقات پیش آمده عوامل ساخت سریال از طرفداران خواسته اند تا صبور باشند به نظر میرسد با این شرایط برای دیدن فصل ششم باید حداقل تا اواخر 2021 یا اوایل 2022 صبر کنیم که زمان واقعا طولانی ای است.


peaky blinders توماس شلبی پیکی بلایندرز


فصل 6 پیکی بلایندرز چند قسمت است؟


هیچ وقت نمی توان با اطمینان کامل گفت اما با توجه به این که تمام 5 فصل قبلی شش قسمتی بوده اند انتظار می رود که فصل پیش رو نیز شش قسمت داشته باشد.

همچنین با تشکر از پست کارگردان سریال در اینستاگرام میدانیم که نام قسمت اول این فصل "Black Day" است. که از اسمش میتوان فهمید توماس شلبی شرایط سختی را پیش رو دارد .




آیا فصل ششم فصل آخر پیکی بلایندرز است ؟


در سال 2018 ، BBC گفت که سریال احتمالا 7 فصل خواهد داشت همچنین نویسنده و تهیه کنند سریال ، ستیون نایت نیز گفته بود هدف او تولید 7 فصل است و می خواهد سریال را به داستان یک خانواده بین دو جنگ تبدیل کند و با اولین حمله هوایی به شهر بیرمنگام در سال 1939 به سریال پایان بدهد . پس حداقل یک فصل دیگر بعد از فصل ششم مورد انتظار است. در حال حاظر طرفداران سریال نه تنها کم نشده اند بلکه هر روز تعدادشان افزوده میشود و همچنین با جایزه هایی که در همین چند سال اخیر پیکی بلایندرز برنده شده است احتمال اینکه حتی بیش از 7 فصل برای سریال در نظر گرفته شود نیز وجود دارد.



چه کسی کارگردان فصل ششم پیکی بلایندرز است؟


با اینکه پیکی بلایندرز فصل به فصل کارگردان های خود را عوض می کند، اینبار کارگردان فصل پنجم آنتونی برن تلاش می کند تا فصل ششم را نیز کارگردانی کند.

آنتونی برن گفت : " مجبور بودم در موردش فکر کنم چرا که تعهد بزرگی است .اما احساس میکنم این یک کار دو قسمت بوده که یک بخشش را به پایان رسانده ام "

همچنین گفت: " من فکر میکنم سریال های قبلی پایان های مشخصی داشته اند در صورتی که این سریال اینگونه نیست به همین دلیل هر چه بیشتر احساس میکنم باید این کار را ادامه دهم " 



بازیگران فصل ششم پیکی بلایندرز چه کسانی هستند؟


هیچ اطلاعات رسمی در این مورد وجود ندارد اما انتظار داریم چهره های زیر را در فصل ششم ببینیم :


کیلین مورفی در نقش توماس شلبی

آنابل والیس در نقش گریس شلبی

هلن مک‌کروری در نقش پالی گری

پاول اندرسن در نقش آرتور شلبی

 سوفی راندل در نقش آدا تورن (شلبی)

نیل مسکل در نقش وینستون چرچیل

ناتاشا اوکیف در نقش لیزا شلبی (ستارک)



آیا مستر بین (روآن اتکینسون) در نقش هیتلر به پیکی بلایندرز خواهد آمد؟



با توجه به اینکه پیکی بلایندرز بر اساس داستان واقعی پایه گذاری شده است و پیش تر شاهد حظور افراد مشهوری مانند آسوالد ماسلی و وینستون چرچیل در سریال بوده ایم انتظار می رود یکی از معروف ترین جنایت کار های تاریخ ، آدولف هیتلر را ببینیم. شایعاتی وجود دارد که در فصل ششم روآن اتکینسون (بازیگر نقش مستربین) نقش هیتلر را بازی خواهد کرد اما سازندگان سریال به هیچ عنوان این شایعات را تایید نکرده اند.



احتمال حظور دیوید بکام در فصل ششم پیکی بلایندرز


جرقه حظور دیوید بکام در پیکی بلایندرز از آنجا شروع شد که پاول اندرسن بازیگر نقش آرتور شلبی در پست اینستاگرام خود که در مورد فصل ششم بود دیوید بکام را در قسمت کپشن تگ کرد. دیوید بکام و پسرش به گفته خودشان هر دو از طرفداران بزرگ پیکی بلایندرز هستند و بروکلین بکهام علاقه زیادی به لباس پوشیدن شبیه شخصیت های پیکی بلاندرز دارد.



همچنین دیوید بکام در زمان فیلمبرداری فصل پنجم برای دیدن صحنه فیلم برداری به آنجا رفته بود.





درگیری توماس شلبی و پالی گری در فصل ششم پیکی بلایندرز



با توجه به درگیری مایکل و توماس، حال پالی در یک مثلث قرار گرفته که احتمالا مجبور میشود تصمیمی سخت بگیرد تصمیمی که در هر صورت خانواده او را متاثر می کند. تئوری وجود دارد که می گوید ممکن است پالی برای محافظت از پسرش مایکل ، توماس شلبی را به قتل برساند که البته فعلا باید فقط در حد تئوری ای از طرف هواداران باید به آن نگاه کرد.




ممنونم که با ترند ایکس همراه بودی 


نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد