ترند ایکس

ترند ایکس

جذاب ترین ها و جدید ترین ها را از ما بخواهید.
ترند ایکس

ترند ایکس

جذاب ترین ها و جدید ترین ها را از ما بخواهید.

درامد دلاری با سایت کوتاه کننده لینک

 


در سال های اخیر با افزایش چشمگیر قیمت دلار در کشورمان عده زیادی به فکر کسب درآمد دلاری افتاده اند اما، با تحریم های مختلف موجود به خصوص تحریم های بانکی، مشکلات زیادی بر سر راه درامد دلاری قرار دارد. قطعا شما نیز با یک حساب سر انگشتی متوجه تاثیرات چنین درامدی شده اید و به فکر کسب درامد دلاری هستید. در این مقاله قصد داریم قدم به قدم روش کسب درامد دلاری با سایت کوتاه کننده لینک را به شما عزیزان معرفی کنیم که در ایران نیز قابل استفاده است.این روش فقط مخصوص کسانی که صاحب سایت یا وبلاگ هستند نیست. با ما در ادامه همراه باشید.


 

سایت های کوتاه کننده لینک



پیش از انکه به سراغ آموزش برویم بیایید سایت های کوتاه کننده لینک را به طور خلاصه برسی کنیم.

قطعا تا کنون مشاهده کرده اید که گاها لینک های اینترنتی و ادرس صفحات وب طولانی هستند و اشتراک گذاشتن این لینک ها، که ظاهری نامرتب دارند، چندان خوشایند نیست. سایت های کوتاه کننده لینک، این لینک هارا به صورت کوتاه شده در اختیار کاربران قرار می دهند. با این کار لینک های کوتاه شده، کاراکتر های بسیار کمتری دارند و در نتیجه خوانا تر است. در بعضی موارد مثل اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی ( برای مثال: پست های توییتر ) شما تعداد کاراکتر های محدودی می توانید اشتراک بگذارید و کوتاه کردن لینک امری ضروری است.




کسب درامد دلاری از سایت کوتاه کننده لینک



بعضی از سایت های کوتاه کننده لینک، افرادی که روی لینک کوتاه شده کلیک می کنند را مستقیما به لینک اصلی منتقل نمی کنند و پیش از این کار، یک ویدیو کوتاه یا تبلیغات دیگر را برای چند ثانیه نمایش می دهند و بعد از آن کاربر با کلیک روی دکمه skip یا گذینه ای مانند آن به صفحه مقصد می روند. به این ترتیب کسی که لینک کوتاه شده را منتشر کرده بر اساس هر کلیک درامدی به دست می آورند . تعداد این سایت ها کم نیست و با اینکه تفاوت هایی با هم دارند با این حال سیستم کلی آنها مشابه است. مهم ترین نکته در مورد این سایت ها همینطور که در مقدمه گفتم در دسترس بودن آنها در کشورمان ایران است.




معرفی سایت کوتاه کننده لینک برای کسب درامد دلاری


سایت  shrinkme  یک سایت کوتاه کننده لینک است که بر اساس تعداد کلیک های انجام شده روی لینک شما، مبلغی را برای هر کلیک به شما می دهد و از همه مهم تر از ایران نیز پشتیبانی می کند. حالا با هم قدم به قدم مراحل ثبت نام تا برداشت این سایت را برسی میکنیم. 


برای ورود به این سایت کلیک کنید.




در صفحه باز شده مطابق تصویر بالا برای ثبت نام روی گذینه REGISTER کلیک کنید.



در صفحه ثبت نام شما می توانید با وارد کردن نام کاربری، ایمیل و کلمه عبور ثبت نام کنید و یا به راحتی روی گذینه sing in with google کلیک کنید و با جیمیل خود به طور مستقیم واردسایت شوید.


پس از ورود، شما به صفحه داشبورد منتقل می شوید. در این صفحه با کلیک روی گذینه new shorten link می توانید لینک های خود را کوتاه کنید.   

به همین ترتیب گذینه Manage Links نیز برای مدیریت لینک های کوتاه شده است.


برداشت از سایت shrinkme


برای برداشت از این سایت روش های زیادی وجود دارد اما اسان ترین راه برای ما استفاده از حساب پرفکت مانی است. 

ثبت نام و باز کردن حساب پرفکت مانی بسیار آسان است کافی است اطلاعات مورد نیاز را وارد کنید و بدون نیاز ب احراز هویت حساب شما باز می شد. اگر برای ثبت نام در پرفکت مانی مشکلی دارید آموزش ثبت نام در پرفکت مانی را در گوگل سرچ کنید. ده ها سایت این آموزش را در اختیار شما قرار می دهند به همین دلیل از  مراحل ثبت نام در پرفکت مانی می گذریم.




برای برداشت از سایت باید ابتدا پروفایل خورد را تکمیل کنید برای این کار مطابق تصویر زیر، در همان قسمت ، داشبورد، روی  Settings و سپس Profile  کلیک کنید.

 


اطلاعات خود را صحیح و مطابق اطلاعاتی که در ثبت نام پرفکت مانی وارد کردید، تکمیل کنید.

 برای قسمت Withdrawal Method گذینه perfectmoney(USD) را انتخاب کنید.

 حال پایین صفحه، در قسمت Withdrawal Account باید ادرس حساب پرفکت مانی خود را وارد کنید.


    ادرس حساب پرفکت مانی خود را می توانید در صفحه اول، زمانی که وارد اکانت خود می شوید پیدا کنید. این ادرس برای دلار با U برای یورو با E برای بیتکوین با B و برای طلا با G شروع می شود. همان طور که مشخص است ما باید آدرسی که با U  شروع می شود را در قسمت Withdrawal Account وارد کنید.

  در پایان اطلاعات شما باید شبیه تصویر زیر باشد.



حداقل برداشت برای این سایت 5 دلار است. پس از رسیدن به میزان مورد نظر از بخش Withdraw می توانید موجودی برداشت کنید. برای تبدیل دلار حساب پرفکت مانی به تومان نیز می توانید از صرافی های آنلاین معتبر استفاده کنید.



ترفند و نکته مهم 



برای کسب درامد از این سیستم حتما نیاز نیست که صاحب سایت یا وبلاگ باشید یا تولید محتوا کنید. توجه کنید که تنها چیزی که مهم است کلیک کردن افراد روی یک لینک است. تا جایی که این لینک مخالف مقررات سایت نباشد می توانید هر لینکی را پخش کنید. برای مثال می توانید لینک یک ویدیو بسیار پرطرفدار در مورد بازی فورتنایت را به این صورت کوتاه کنید و در فروم ها و پیج های مربوط به این بازی پخش کنید. کشور بازدید کنندگان نکته دیگری است که با توجه به آن می توانید درآمد خود را بیشتر کنید. به این ترتیب که ارزش کلیک کشور ها متفاوت است. به بیانی دیگر اگر از کشور هایی که کلیک انها ارزشمند تر است ترافیک بگیرید درامد شما تغییر زیادی خواهد داشت. در تصویر زیر نرخ هر هزار کلیک برای بعضی از کشور ها را مشاهده می کنید.




برای شما عزیزان آرزو موفقیت میکنم امیدوارم این مقاله برای شما مفید بوده باشد. 

ترند ایکس


نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد