ترند ایکس

ترند ایکس

جذاب ترین ها و جدید ترین ها را از ما بخواهید.
ترند ایکس

ترند ایکس

جذاب ترین ها و جدید ترین ها را از ما بخواهید.

جوک ها و عکس های بامزه و جدید



هر روز جوک ها و طنز نوشته های جدیدی در فضای مجازی دست به دست میشود . امروز در ترند ایکس تعدادی از این جوک ها و تصاویر بامزه را به امید نشستن لبخند روی لب های شما عزیزان گردآوری کردیم. با ما همراه باشید    
 


  کاش یه خرس قطبی بودم که راحت شش ماه میخوابیدم;

:)

هرکی هم بیدارم میکرد میخوردمش دوباره میخوابیدم 


❤ جوک ها و عکس نوشته های طنز جدید 


کاشکی مثل این فیلما یه دختر پولدار عاشقم بشه

ˌ

ˌ

ˌ

بعد باباش بیاد بگه 200 میلیون بهت میدم از زندگی دخترم برو بیرون

 منم با قلبی شکسته قبول کنم


امروز بیستمین سالگرد روزیه که . . .

 •

 •

 •

بابام بهم گفت بود برات دوچرخه میخرم.


❤ جوک ها و عکس های بامزه و جدید 


جواب تو لیاقتت بیشتر از منه 

 .

 .

اره خودم خیلی وقته فهمیدم و میخواستم بهت بگم عه XD





عکس خودتونو بزرگ چاپ می کنید

میزنید به دیوار اتاقتون؟؟

من آینه های خونه رو با پارچه می پوشونم

زیاد خودمو نبینم.


بابام وقتی عطسه میکنه زمین میلرز

یه بار تو بانک عطسه کرد همه از ترس خوابیدن رو زمین رئیس بانک داد میزد

شلیک نکنید . . 


هرچی بخواین بهتون میدیم 


❤ جوک ها و عکس نوشته های طنز جدید 


انقدر بدم میاد تو عروسیا

 آهنگ قد و بالای تو رعنا رو بناز میزارنم



همه بر میگردن منو نگاه میکنن آدم خجالت میکشه


با ائن سوزی که مامانم تو ماشی

وقتی من رانندگی میکنم آیت الکرسی میخونه


عبد الباسط تو ختم باباش نخوند !





امروز یکی زنگ زد گفت: شما !!

گفتم ببخشید اشتباه برداشتم . . .


خودش مرد از خنده   فردا تشییع جنازشه! ایرانسل هم زنگ زد گفت:

 خیلی باهات حال کردم 1 هفته بهت اس ام اس نمیدم برو حال کن 


سر صبحی تو تا کسی نشسته بودیم یارو داشت سیگار میکشید

بهش گفتم :

هیچ میدونی 30 درصد ضررش به تو میرسه 70 درصدش به من

گفت : خب بیا تو بکش

تا حالا تو عمرم اینجوری قانع نشده بودم


دختره یه جوری نوشته همسر آیندم باید

قدش 190 و تنومند و تیز هوش باشه

انگار دنبال هافبک دفاعی میگرده


❤ جوک ها و عکس های بامزه و جدید 

 

کیا از مسائل فنی مازاراتی اطلاع دارن؟

چند وقته زیاد گاز میدم

پام از پتو میاد بیرون





الان باید تو اتریش پنجره اتاقمو باز کنم و در حالی که

میز با 15 مدل مربا آماده شده بشینم صبحانمو بخورم 

اما متاسفانه

توی ایرانم و با شلوارک سوراخ نشستم به بابام التماس میکنم

10 دقیقه بیشتر کولرو روشن باشه و خاموشش نکنه


آقایون وقتی خانمی نظر شمارو در مورد لباسش میپرسه

فقط تایید شما رو میخواد!

.

.

.

قبلا انتخابش رو کرده


یکی از سوالاتی هم که بعد از ابتلا به ،کرونا همه ازت میپرسن

اینه که از کجا گرفتی؟

.

.

خب اسکل مگه همبرگره که بدونم از کجا گرفتم


همیشه دوست داشتم وقت هایی که صبح زود بیدار میشم برم ورزش کنم

.

.

ندای درون: بخواب لعنتی چرا انقدر زود بیدار شدی چرا باید الان بیدار باشی احمق

بخواب





یارو تور مسافرتی 3 روزه گرفته بعد استوری میزاره

برگردیم یا زوده؟

.

مگه میتونی برنگردی ؟


میخواستم برم عیادت مریض

2 تا کمپوت آناناس خریدم 100 هزار تومن 

.

.

فشارم افتاد یکیشو باز کردم خودم خوردم





 

‏ترم پیش تو جزوه دختره شمارمو نوشتم که مثلا مخش رو زده باشم و بهم زنگ بزنه ؛

 خودش که ندید هیچ، آخر ترم هم جزوشو داد به بقیه کپی کردن

 .

.

حالا هر سه ثانیه یه بار یکی اس میداد سلام نازی جون چه دستخط قشنگی داری


❤ جوک ها و عکس های بامزه جدید 


اگه همه تاییدت کردن و باهات موافق بودن از سه حالت خارج نیست؟

یا پولت زیاده

یا زورت زیاده

یا بحث کردن باهات فایده ای نداره


امیدوارم لذت برده باشید 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد